Welkom! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Luna - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Luna - WaarBenJij.nu

Welkom!

Blijf op de hoogte en volg Luna

22 Juli 2014 | Nederland, Eersel

Hallo allemaal,
Welkom op onze site. Nog 1 nachtje slapen en we vliegen naar China! Ik ga samen met papa, mama en Raúl naar mijn geboorteland. We gaan samen op avontuur. Via deze blog kan je vanaf nu lezen over onze belevenissen. Als je jouw e-mailadres hebt ingevuld ontvang je een mail wanneer er iets nieuws in onze blog staat.
Veel leesplezier en tot na de vakantie in Nederland!

Groetjes, Luna

• 22 Juli 2014 - 22:24

Carina:

Luna, Raul, Kitty en Hans,
    Heel veel plezier op deze bijzondere vakantie.
    Wij zullen jullie zeker volgen.
    Groetjes Anton, Carina, Daniek,Roel en Niels

• 22 Juli 2014 - 22:29

Frans Van Veldhoven:

Nou het kan starten hoor, heel veel plezier, en geniet met volle teugen, wij zullen je volgen Opa en Oma
    kusjes voor Luna Raul Kitty en Hans daaaaaaaaag . xxxxxxxxx

• 22 Juli 2014 - 22:38

Mary (collega Van Mama):

Hoi Luna en de rest van de familie,
    Spannend zeg...een hele goede reis morgen en wij gaan jullie zeker volgen. Geniet ervan samen!
    Liefs Mary en de rest van de familie.

• 23 Juli 2014 - 02:52

Johan:

Heej lunaaaaaaatje,
    Heel heel veel plezier en mooie indrukken.
    Pascale johan

• 23 Juli 2014 - 09:21

Emma:

Hey Luna,

Super veel plezier in China, en een goeie reis vandaag!!
    Geniet ervan !
    Kus, Emma

• 23 Juli 2014 - 09:56

John,Natascha,Luuk:

Lieve Luna, wat bijzonder om terug te gaan met mama, papa en Raul naar jouw geboorteland. Wat super gaaf, cool, geweldig, spannend om dit avontuur te gaan beleven. Ik zou zooooooo graag mee willen!!! Een hele dikke knuffel en ga er maar lekker van genieten en wij gaan jullie zeker volgen, ik vind het nu al leuk. Goede reis meid x x x

• 23 Juli 2014 - 10:08

Ellie:

Lieve allemaal,

Wat een avontuur gaan jullie met z'n allen beleven, goeie reis en een hele fijne tijd aan de andere kant van de wereld.

Liefs,
    Theo, Ellie, Bas, Stijn, Job

• 23 Juli 2014 - 11:16

Frank:

Heel veel plezier op deze bijzonder reis! Geniet ervan!

Groetjes,
    Frank, Annet & Luuk

• 23 Juli 2014 - 11:21

Marieke:

Lieve Luna,
    Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : ) X Marieke

• 23 Juli 2014 - 19:32

Cécile, Peer, Sander & Robert:

Hé Luna,

Als het goed is, hangen jullie nu in de lucht. Ik weet in elk geval zeker dat jullie zijn vertrokken vanaf Schiphol (-: en nu wachten wij op al die mooie en bijzondere verhalen uit China. We kijken er naar uit ! lfs Cécile en de mannen

• 24 Juli 2014 - 12:22

Kiki: