Zaterdag 26 juli - Reisverslag uit Nanchang, China van Luna - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 juli - Reisverslag uit Nanchang, China van Luna - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 juli

Blijf op de hoogte en volg Luna

26 Juli 2014 | China, Nanchang

Vandaag hebben we een lekker ontbijt gehad. Ik had gefrituurde noedels gekozen. In China eten ze in de ochtend al warm. Je kon ook congee kiezen. Dit is en soort rijstemelk met rijst erin. Dit at ik altijd toen ik nog in China was. In de ontbijtzaal was echt iedereen Chinees. Iedereen keek naar papa en mama. Na het ontbijt hebben we gezwommen. We moesten al vroeg middag weg. We gingen met de taxi naar het station. Op het station hebben we geluncht. Toen moesten we naar de trein in die trein moesten we 2 uur inzitten. Toen we uitstapten gingen we avondeten bij de burger king. Daarna zijn we overgestapt op de nachttrein. Raul en ik hadden het anders verwacht het was echt heel klein. Maar wel gezellig.

Groetjes,

Groetjes Kiki :-)

• 29 Juli 2014 - 11:23

Karin Van Veldhoven:

Hallo Luna,
    Opa Frans had op facebook staan dat we eens moesten kijken op Luna10.waarbenjij.nu . Dus dat heb ik heel netjes gedaan. Wat een leuke verhalen schrijf jij zeg. Wat een avontuur om naar je geboorteland te gaan, geniet ervan, blijf zéker deze verhaaltjes schrijven, dan ga ik je volgen.

Heel veel groetjes, dikke kus van "TANTE" Kaatje. xxx