Dinsdag 12 augustus - Reisverslag uit Lijiang, China van Luna - WaarBenJij.nu Dinsdag 12 augustus - Reisverslag uit Lijiang, China van Luna - WaarBenJij.nu

Dinsdag 12 augustus

Blijf op de hoogte en volg Luna

12 Augustus 2014 | China, Lijiang

We moesten vandaag al heel vroeg opstaan. We hebben om half 8 ontbeten want het zou een superleuke dag worden.

Daarna zijn we naar een meer gegaan. En daar zijn we op het paard gestapt. Raul hoopte dat hij een schimmel kreeg dan was hij de prins op het witte paard.

Helaas was dat niet zo want we kregen allemaal een bruin paard. Mama zat op het paard dat voorop liep. Dan ik en dan papa en dan Raul. Het was heel leuk. We reden over kleine rustige paadjes. Mama’s paard was nogal poeperig en windereig. Hier moesten we erg om lachen. En het paard van Raul was vaak zonnebloemen aan het eten.

Toen mama’s paard een wind moest laten was ik er gelukkig niet achter omdat mijn paard aan het eten was. En papa stond er achter. We reden tussen de bergen. Het was de oude theeroute. Na het paardrijden gingen we deze thee ook proeven. Meestal vind ik zwarte thee niet lekker maar deze wel en daarom hebben we hem gekocht. Er waren ook nog twee andere theesoorten die hier groeiden maar die vond ik niet zo lekker. Tegenover de paarden mochten we ook nog lunchen. We kregen hotpot. Dan krijg je een pot op tafel met hete bouillon erin. Hier zat ook vlees en groenten in.

Je kreeg in schaaltjes ook nog andere groenten die je in de hete pan kon doen. En er was ook rijst. Raul durfde het vlees niet op te eten. Hij was bang dat hij ziek zou worden. Na de lunch zijn we op het meer gaan varen in een bootje. Op het meer was ook een visser die in zijn boot visjes aan het grillen was.

Daarna zijn we weer naar huis gegaan.

Ik heb met mama nog een nieuwe bikini in de supermarkt gekocht. En we hebben ook nog lekkere thee gekocht.

We hebben ook nog uno gedaan.

Nu gaan we in het dorpje eten.



Tot de volgende keer!

Luna x

  • 12 Augustus 2014 - 16:49

    Suus En Sabine:

    Hoi luna,
    Ik hoor dat je het heel leuk hebt in China.
    Je maakt iedere dag wel heel veel leuke en grappige dingen mee.
    Nog een fijne tijd in China!!!


    groetje suus en sabine


  • 12 Augustus 2014 - 17:35

    Oma Annie:

    Hallo allemaal.

    Wat doen jullie opeen dag toch veel, jullie zullen
    /.savonds toch moe zijn.
    Wat was het toch leuk de verslagen te kunnen volgen.
    Nog een paar fijne dagen.Liefs O Ma



  • 12 Augustus 2014 - 22:05

    Sandra:

    Hoi Luna,

    Wat is het toch allemaal leuk, wat indrukwekkend.
    Jullie hebben al veel gedaan en gezien.
    Ik denk dat je een extra grote koffer nodig hebt om al die spulletjes uit china mee te nemen naar nederland.
    Nog een paar dagen, en dan kom je alweer terug.
    Nog even genieten dan!!

    xx sandra

  • 13 Augustus 2014 - 09:59

    Johan:

    leuk verhaal. geniet nog van de laatste dagen!!
    wij zijn al weer thuis :(

  • 13 Augustus 2014 - 12:23

    Kiki En Vere:

    Hey Luna
    Je hebt iedere dag wel weer
    Een nieuw avontuur in China
    En deze keer gingen jullie paardrijden
    Wij zitten hier stik jaloers op de bank in Nederland.
    Hahaha!!! Nog heellllllll veel plezier in China
    Veel liefs vere en kiki;-)

  • 13 Augustus 2014 - 13:00

    Oma Annie:

    vAKANTIEGANGERS .nog een paar dagen en de vakantie is voorbij.
    Wat een vakantie hebben jullie gehad. Leuk dat verhaal van de paardjes
    IK zie het voor me.


    Maar ik zal blij zijn als juli weer veilig thuis zijn.Groetjes,(O}ma

  • 13 Augustus 2014 - 19:35

    Sander:

    Hee luna, wat een leuke verhalen en mooie foto's elke dag! Nog veel plezier, je neef Sander ;)

  • 13 Augustus 2014 - 21:27

    Monique:

    Wow wat een prachtige verhalen weer en wat maken jullie leuke dingen mee. Ik vind de foto's ook ontzettend mooi, wat is China toch een prachtig land.

    Geniet nog lekker van jullie laatste dagen daar.

    Groetjes Monique

  • 13 Augustus 2014 - 21:50

    Peer:

    Weer prachtige verhalen. ik ben erg jaloers op jullie.
    Als ik het goed begrijp weet papa nu precies hoe een chinese paardenscheet ruikt.
    Geniet nog van de laatste dagen.
    Peer

  • 14 Augustus 2014 - 01:04

    Sander:

    Ik krijg echt weer zin om naar China te gaan als ik jou verhalen lees Luna, moet je met ons adoptieweekend maar meer over vertellen!

    Groetjes!
    Sander

  • 14 Augustus 2014 - 11:10

    Steven:

    Hoi Luna en natuurlijk raoul, Kitty en keizer hans!!
    wat een mooie reis maken jullie! prachtige foto's en leuke reisverslagen!
    Ben heel beniewd naar jullie verhalen.
    Geniet ervan lieve mensen! en vooral Luna!!
    veel liefs, steven, amanda, bram, tom,robin, jeroen en evi

  • 20 Augustus 2014 - 17:28

    Jan:

    Hallo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luna

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 14590

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

De reis naar mijn geboorteland China

Landen bezocht: