Zaterdag 9 augustus - Reisverslag uit Shaxi, China van Luna - WaarBenJij.nu Zaterdag 9 augustus - Reisverslag uit Shaxi, China van Luna - WaarBenJij.nu

Zaterdag 9 augustus

Blijf op de hoogte en volg Luna

09 Augustus 2014 | China, Shaxi

We moesten vandaag 2 uur in het busje zitten. We zijn nu in Shaxi.

We hebben een 4 persoonskamer. Raul en ik slapen denk ik niet zo lekker want we kunnen allebei niet goed tegen gesnurk of piepneuzen. Dit hebben we zelf ook maar dat hebben we niet door.

Het dorpje is heel klein en gezellig. Het is ook een heel oud dorpje. Onze koffers hebben ze met de bakfiets naar ons hotel gebracht omdat het busje er niet door kan. Er is een plein en daar staat een boom in het midden. Die boom is meer dan 300 jaar oud. Er is ook een tempel. En voor de tempel staan twee hele grote engerds. Die houden de slechte geesten buiten. We hebben lekker geluncht in een knus herbergje.

Ik had noodels en Raul had rijst. We zijn naar de rivier gelopen en we zijn ook in het dorpje geweest.

We hebben ook spelletjes gedaan.



Tot de volgende keer Bye

Luna

  • 09 Augustus 2014 - 17:21

    Frank:

    Mooie dorpjes zeg!

    Wat zijn piepneuzen? :-)

    Groetjes,

    Frank, Annet en Luuk

  • 11 Augustus 2014 - 11:42

    Frans:

    Wat een gezellig dorpje , geniet er nog maar van , want de reis loopt op z,n einde he,
    maar jullie hebben veel beleeft, wij zullen blij zijn als jullie weer terug zijn. we missen jullie.
    heb nog veel lol en geniet er van. groeten Opa en Oma

  • 11 Augustus 2014 - 13:59

    Oma Annie.:


    Lieve allemaal.
    Het is nu aftellen Geniet er maar lekker van.Wat fijn dat jullie geen pitsers zijn.
    Wat betekent pitsers ?Dat jullie alles lusten.
    We hebben veel regen. gehad.Ik stop voordat ze me er
    uit gooien.Liefs,O{MA}

  • 11 Augustus 2014 - 13:59

    Oma Annie.:


    Lieve allemaal.
    Het is nu aftellen Geniet er maar lekker van.Wat fijn dat jullie geen pitsers zijn.
    Wat betekent pitsers ?Dat jullie alles lusten.
    We hebben veel regen. gehad.Ik stop voordat ze me er
    uit gooien.Liefs,O{MA}

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luna

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 14601

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

De reis naar mijn geboorteland China

Landen bezocht: