Zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Yangshuo, China van Luna - WaarBenJij.nu Zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Yangshuo, China van Luna - WaarBenJij.nu

Zaterdag 2 augustus

Blijf op de hoogte en volg Luna

02 Augustus 2014 | China, Yangshuo

Vandaag heb ik niet zo veel te vertellen. Want we hebben een chilldagje gehad. Na het ontbijt zijn we meteen gaan zwemmen. Toen ik uit het zwembad kwam heb ik met papa gebiljart. Daarna hebben we nog even op de kamer een beetje gerust. In de middag ben ik weer gaan zwemmen. Toen heb ik eerst met Raúl getafeltennist en daarna met mama.
Zo dat was het voor vandaag.

Maar omdat het vandaag zo kort is heb ik een hele kleine quiz.
Spelregels:1. je mag het niet opzoeken op internet.
2. Je mag het ook niet in boeken opzoeken.
3. Je mag wel op mijn site terug kijken.
4. VEEL SUCSES!!!!


1. Is het waar dat chinezen apen en honden eten?
2. Hoelang is het vliegen van Amsterdam naar Hong Kong?
3. Hoeveel % van de kleding ter wereld wordt in China gemaakt?
4. Welk land grenst niet aan China?
A. India
B. Thailand
C. Vietnam
D. Laos
5. Hoe heet mijn geboorte stad?

Wie de meeste vragen goed heeft krijgt een souvenir uit China. Komen de week staan de antwoorden erop dus je moet snel zijn!!


Luna x

  • 02 Augustus 2014 - 13:49

    Johan:

    1. Ja
    2. 10 uur
    3. 15
    4. B
    5. Nanfeng

    Mooie verhalen Luna erg leuk om te lezen. Wat ik nog wel wil weten is of mama in haar blote kont heeft gestaan tot de jurk droog was?
    Johan

  • 02 Augustus 2014 - 14:16

    Miek:

    Hoi Luna

    Antwort Opa je Quiz
    Alpen Enten ze in Afrika maar hond in China
    ik geloof zo 9000 km is de afstand? Ik denk dan 9.30
    60% en China staat aan de top
    Thailand
    Nanfeng

    Wat heerlijk dat jullie ook iedere dag kunt zwemmen, dan gaan de
    de etens kilo's van jullie pap er ook weer af :)))
    Lieve groetjes

  • 02 Augustus 2014 - 14:39

    ROos Van Veldhoven:

    Jammer dat je geen foto van mama had gemaakt in het water dan hadden wij ook kunnen lachen.
    fijn dat je ook af en toe een rustdagje hebt want al dat reizen en die vele indrukken moet je ook kunnen verweken.
    Maar we zien wel dat jullie enorm genieten .
    groetjes tante Roos en oom Pierre

  • 02 Augustus 2014 - 15:57

    Monique:

    Hoi Luna

    Omdat ik op vakantie was heb ik vandaag al je verhalen zitten lezen. Jeetje wat hebben jullie al veel meegemaakt en wat kun je het ontzettend mooi opschrijven. Ook de foto's erbij zijn prachtig.

    En ik val met mijn neus in de boter omdat ik meteen mee kan doen met de prijsvraag:
    1. Ja
    2. 10.5 uur
    3. 28%
    4. B
    5. Nanfeng

    Ik had wel erg graag Kitty in het water zien vallen :)

    Veel groetjes Monique

  • 02 Augustus 2014 - 19:03

    Merel:

    1 ja
    2 10.05
    3 35%
    4 b
    5 Nanfeng

    Ha luna
    Ik denk dat je het al super leuk hebt in China
    maak er nog een super leuke vakantie van
    Dat dagje rust was volgens mij wel fijn
    Heb je gewonnen met biljarten?????

    Veel liefs Merel


  • 02 Augustus 2014 - 19:12

    Frans:

    het spelletje .. 1 Ja
    2 10.30 uur
    3 31 %
    4 B
    5 Nanfeng

    We zijn benieuwd wie de winnaar zal zijn ......

    Hoi lieve schatten het gaat met jullie wel goed he, nou hier is het nu ook wat beter morgen een feestje bij John dus weer een goed vooruitzicht. geniet er maar van in dat mooie China , wij zijn jalours, groeten van Oma en Opa . xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Augustus 2014 - 19:30

    Lotte Kox:

    1 ja
    2 10.5 uur
    3 40%
    4 b
    5 Nanfeng

    Hoi luna
    Ik heb de vragen ingevuld en hoop dat ze alemaaal goed zijn.
    Ik wens je nog een heeeeele fijne reis
    Liefs lotte


  • 02 Augustus 2014 - 21:22

    Marieke:

    Hoi Luna

    1.ja
    2. 10,5
    3.38%
    4.b
    5.Nanfeng

    Volgens mij heb je het daar heeeeeel leuk.
    Nog veel plezier!

  • 02 Augustus 2014 - 21:56

    Sandra:

    1:Ja
    2: 10,5 uur
    3:85%
    4:Laos
    5: Nanfeng

    Ik ga voor het armbandje ha ha,

    Wat een leuk idee Luna
    groetjes, Sandra

  • 03 Augustus 2014 - 02:01

    Luna :

    Johan:nee mama stond niet in haar blote kont

  • 03 Augustus 2014 - 02:03

    Luna :

    merel: Ik heb van papa gewonnen met biljarten

  • 03 Augustus 2014 - 14:52

    Cecile:

    Hoi Luna, ook wij doen graag mee met de grote Luna Quizzz:
    A. Ja
    B. 10,5 uur
    C. 22%
    D. Thailand
    E. Nanfeng (wij zetten bij deze vraag de joker in: dubbele punten, toch (-;

    Lfs cecile en de mannen

  • 03 Augustus 2014 - 17:38

    Vere:

    Hoi luna
    A: ja
    B: 10.5
    C: 21%
    D: Thailand
    E: nagenoeg
    D:Nanfeng

    Nog super veellllll plezier in China





  • 03 Augustus 2014 - 17:41

    Joeri:

    Vere bedoelde bij E Nanfeng. Grt. Joeri

  • 03 Augustus 2014 - 22:33

    Ton Poeliejoe:

    Hoi Luna en natuurlijk ook Raoul en papa en mama, je kent mij niet zo goed maar mama wel.
    ik kreeg vandaag over je reisverslag te horen van je opa en vind het geweldig leuk om te lezen.
    Wat kun jij een mooi verslag maken,erg knap hoor, nog een fijne reis verder en groeten voor allemaal
    ook van Ome Theo Tante Ton

  • 03 Augustus 2014 - 22:35

    John, Natascha En Luuk :

    Heey Luna,
    Wat een mooie verhalen en avonturen, heel mooi om te lezen.
    Wij hebben op onze vakantie alle verhalen steeds gelezen en wensen jullie nog heel veel mooie dagen in China......

    Dikke kus x

  • 04 Augustus 2014 - 11:36

    Ellie:

    Ha die Luna,

    Bas, Stijn en Job gingen ook altijd heel veel biljarten in Thailand,Cambodja en Bali, ik denk dat het populair is in heel Azië want ik lees dat jij ook met papa gebiljart hebt, en ook nog gewonnen. Goed van jou hoor!

    Ik wil ook graag meedoen aan de quiz, ik hoop dat ik niet te laat ben...........

    1. Ja
    2. 10,5 uur
    3. 34%
    4. B
    5. Nanfeng

    Een dagje chillen was zeker wel lekker, jullie hebben ook al zo veel gedaan en beleefd daar mag je best een dagje van uitrusten.

    Veel plezier nog voor jullie allemaal,
    Liefs Ellie xx

  • 04 Augustus 2014 - 13:56

    Carina:

    Hoi Luna,

    Ook ik wil natuurlijke een souveniertje uit China winnen.
    1. Ja
    2. 10.5 uur
    3. 25%
    4. Thailand
    5. Nanfeng

    Groetjes en ik zit vol verwachting op jullie nieuwe verhaal te wachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luna

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 14612

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

De reis naar mijn geboorteland China

Landen bezocht: