Vrijdag 1 augustus - Reisverslag uit Yangshuo, China van Luna - WaarBenJij.nu Vrijdag 1 augustus - Reisverslag uit Yangshuo, China van Luna - WaarBenJij.nu

Vrijdag 1 augustus

Blijf op de hoogte en volg Luna

01 Augustus 2014 | China, Yangshuo

Om 10 uur vanochtend stonden er 2 scooters voor ons klaar. Papa en mama hadden ons gisteravond verteld dat ze een verrassing voor ons hadden. Raul en ik waren hier heel blij mee want het is veel te heet om te fietsen en fietsen is niet leuk.
Omdat het zo heet is in china zit er op de scooter een soort parasol.
Papa en mama hebben eerst een testrondje gedaan of ze het nog konden. Raul heeft het ook even geprobeerd. Daarna zijn we rond gaan toeren. We zijn in de buurt van de Yu Long rivier gaan rijden. Onderweg zag je mooie rijstplantages en velden met mooie roze bloemen. De bergen waren ook weer heel mooi. Langzamerhand gingen we in de richting van de giggling tree. De eigenaren van dit hotel zijn Nederlanders. Hier heb ik gezwommen samen met Raul. Het was bloedheet en fijn om even een duik te nemen.
In de tuin hebben we geluncht. Je kon ook Nederlandse dingen kiezen. Raul en ik hebben allebei een tosti genomen. Mama had een broodje tonijnsalade en papa een salade.
Daarna zijn we weer verder gaan toeren. We zagen een speciale berg. Het waren allemaal hele smalle paadjes waar we door reden. Toen kwamen we weer uit bij een rivier. Ik heb met mijn voeten erin gezeten. Raul en mama zijn even drinken gaan halen. Toen ze terugkwamen wilde mama ook met haar voeten in het water. Ik zei nog het is heel glad……. Maar het was te laat mama viel met haar keren aan in de rivier. We moesten heel erg lachen en mama heeft haar rok in de boom gehangen om die te laten drogen. Maar ze was wel meteen afgekoeld. Toen we op het kaartje keken kwamen we er achter dat die speciale berg de Maanberg was. Helaas hebben we er geen foto van. Het gat wat erin zat was de vorm van de maan. En mijn naam betekent ook maan dus dat is toevallig. Toen we terug kwamen hebben we meteen een duik genomen. Nu zijn papa en Raul met zijn tweeen nog een stukje rijden.
Vanavond gaan we met Julie en Lian eten. Die zijn toevallig ook in dit stadje.

Liefs LUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 01 Augustus 2014 - 17:57

    Tante Miek :

    Hoi Luna

    Wow dat was zeker heel leuk je haren zo lekker rond laten waaien op die scoter, dat Raoul dat ook kan is heel goed, je ziet op tv altijd dat het daar overal zo druk is klopt dat?
    En dat je mama in het water viel zal zeker een grappig gezicht geweest zijn. Hier in Berlijn is het ook heel heet dus wij doen vacantie houden nog thuis. Ben een beetje jaloers ik zou best ook graag zo 'n reis. willen doen. Geniet er verder van lieve Luna lieve groetjes ook aan broer mam en pap van je doeiiii

  • 01 Augustus 2014 - 21:09

    Frank De Lau:

    Gaaf hoor op zo'n scooter :-)

    Groetjes

  • 02 Augustus 2014 - 09:16

    Hannie:

    Hoi Luna,
    Wat geweldig leuk om al jouw avonturen en verhalen te lezen. Ik volg jullie op de voet hoor!
    Mis ik alleen wel die foto van mama in het water ;-)

    lieve groetjes ook aan Raul, Kitty en Hans!

  • 02 Augustus 2014 - 10:50

    Oma Annie:

    Hallo Kitty Hans Raúl en Luna.

    Een goede morgen.Luna het was weer een mooi verslag.Ik had dat
    wel eens willen zien de duik in het water.Gelukkig kan mama zwemmen?
    Sandra en Frans zijn weer thuis hebben het wel fijn gehad.
    Geniet er maar lekker van.tot de volgende keer.
    Liefs (o)ma

  • 03 Augustus 2014 - 14:08

    Britt:

    Hi Luna,
    wat grappige scooters! Kan mij voorstellen dat jullie een hoop plezier hebben gehad. Je verhalen zijn ontzettend leuk Luna, zin om een ticket te kopen en naar China te komen, liefs Britt

  • 05 Augustus 2014 - 10:20

    Vere:

    Hoi luna
    ik heb niet overal wifi hier in Toscane
    maar ik probeer iedere dag je blog bij
    te houden wat heb jij al veel beleefd
    en wat leuk om een ritje te maken op een scooter
    veel liefs vere

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luna

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 14598

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

De reis naar mijn geboorteland China

Landen bezocht: