Dinsdag 29 juli en woensdag 30 juli - Reisverslag uit Nanfeng, China van Luna - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 juli en woensdag 30 juli - Reisverslag uit Nanfeng, China van Luna - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 juli en woensdag 30 juli

Blijf op de hoogte en volg Luna

30 Juli 2014 | China, Nanfeng

Ik heb vandaag niet zo’n zin om te schrijven dus ik doe het heel kort.
Gisterenochtend zijn we in een soort park in Nanfeng geweest. Er was een hele mooie tempel op een berg. In die tempel zijn we op een paar trappen naar boven geklommen. Daar kon je over Nanfeng uitkijken.
Later zijn we vertrokken naar Nanchang. Toen we 5 minuten in het busje zaten ontdekte ik dat ik mijn knuffel was vergeten. We zijn terug gereden en gelukkig hadden ze hem gevonden.
In Nanchang stonden we in de file en was het nog spannend of we de nachttrein zouden halen. Gelukkig was het gelukt.
In de nachttrein hebben we met Julie en Lian spelletjes gedaan en gechilld.
We kwamen al om half 5 in Guilin aan. De taxichauffeur stond ons al op te wachten dus we moesten snel afscheid nemen van Juli en Lian.
We hadden geluk want we konden meteen al in onze kamer. We hebben vandaag gezwommen. De bergen zijn net een soort puisten. We hebben een mooi uitzicht op de bergen.
We zijn nog in Yangshuo geweest. En ik heb heel veel souvenirs gekregen.
Een speld voor in mijn haar, twee armbandjes, een mini theeserviesje, ballen van steen, een nieuwe waaier want ik was hem kwijt en drie mooie parfumflesjes.

Luna

  • 30 Juli 2014 - 17:00

    Tante Miek :

    Hi Luna,
    Dat kan ik in me goed in denken dat je niet steeds een rapport wilt schrijven, maar het oefend ook voor school, dan gaan je opstellen spitze worden, en zo heb je meteen je dagboek vol. :-). Maar een regel mag toch ook wel van een dag. Dan schrijf je gewoon alles prima vandaag...........
    Maar het mooiste ervan is wij genieten van jou vertellen en in gedachten zien we dat jullie echt genieten en heel veel mee maken. Is juli en lian de verdere reis niet meer samen met jullie? Spreek jij eigenlijk een beetje Chinees?
    Ik wens je morgen ook weer een interessante mooie dag. Lieve groetjes

  • 30 Juli 2014 - 17:56

    Sandra:

    Hoi luna,
    Ik snap best dat je niet elke dag zin hebt om te schrijven.
    Vind toch dat wij al heel veel mee mogen beleven,zodat wij ook een kijkje kunnen nemen waar jij bent geboren.
    Heel erg mooi.
    Ben benieuwd naar al je souvenirs.
    Nog heel veel plezier
    Xxsandra

  • 30 Juli 2014 - 19:28

    Annie Peters:

    Hallo Kitty Hans Luna en Raúl.
    Luna doe jij zelf het verslag schrijven?
    Dat vind ik knap . .Ik kan me indenken dat het ook wel balen is.
    Geef niks uiteindelijk het is jouw vakantie
    Veel plezier tot de volgende keer Oma Annie

  • 31 Juli 2014 - 06:53

    Emelie:



    Lieve Luna,

    Heel erg leuk hoor allemaal! Ik snap dat je nu even geen zin hebt om te schrijven. Ik ben nu ook nog moe vd reis en heb ook nog geen zin om te schrijven. Maar gelukkig mijn papa en mama wel. En mama typt nu wat ik zeg. Wat heb je al mooie dingen gezien. Wat een getoeter hier he. Nou ik ben benieuwd naar al je verdere verhalen, veel plezier nog, Groetjes voor jullie alle vier, Emelie



  • 31 Juli 2014 - 13:32

    Sander Vogels:

    Hey Luna hele fijne reis gewenst! Enne gewoon lekker zoveel mogelijk genieten van alles en indrukken opdoen. Heb je geen zin om te schrijven dan doe je het lekker niet, dit is jouw reis!
    Ciao XXX Sander, Storm, Ping Mei & Stef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luna

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 14607

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

De reis naar mijn geboorteland China

Landen bezocht: