Dinsdag 5 augustus - Reisverslag uit Kunming, China van Luna - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 augustus - Reisverslag uit Kunming, China van Luna - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 augustus

Blijf op de hoogte en volg Luna

05 Augustus 2014 | China, Kunming

Vandaag hebben we een binnenlandse vlucht gehad. Naar Kunming.

Voordat ik verder ga vertellen maak ik eerst de uitslag van de quiz bekend.



1 ja

2 10,5 uur

3 50%

4 B Thailand

5 Nanfeng



En de winnaar van de quiz is geworden…………………..

LOTTE !!!!!!!!!!!!!!!

PROFICIAT LOTTE! Je krijgt een mooi souvenir.



Het was maar een uurtje in het vliegtuig zitten dus dat was niet zo lang.

Toen zijn we met een klein busje naar het hotel gereden.

Het restaurant is helemaal boven in het hotel en het draait en dan zie je eigenlijk van alle kanten Kunming.



GROETJES LUNA!!!!

  • 05 Augustus 2014 - 18:00

    Oma Annie:

    Hallo kinders,
    Ik ben blij datík weer kan mailen Ik kreeg geen beeldFrank is net geweest er
    was een kapeltje los.
    Wat fijn dat alles goed gaat jullie zien toch ontzettend veel.
    Maar doe het kalm aan.Neem op tijd je rust,
    Leuk die kwis Luna,Ik zou geen prijs gewonnen hebben.
    Nog vele uitstapjes tot de volgende keer
    Liefs. [o]ma.

  • 05 Augustus 2014 - 21:45

    Frans:

    Wat een mooie foto,s weer Kunming zal ook wel weer het mooie van de streek laten zien jullie zijn toch wel verwend he zo veel tripjes met het vliegtuig en de trein om nooit te vergeten Jammer dat ik de kwis niet gewonnen heb, maar zo zie je er zijn er altijd die beter zijn .. Proficiat Lotte het is je gegund hoor.
    Wat is dat voor speciale kleding die je op de foto aan hebt ? dat is wel heel mooi. Is er zo ook iets voor jongens ? Dan zou Raul ook wel eens model kunnen zijn, nou wij wensen jullie nog een heel
    goede reis en tot hores Opa en Oma xxxxxxxx

  • 06 Augustus 2014 - 06:33

    Johan:

    Ik vind het echt jammer dat ik niet gewonnen heb. Wel vind ik het erg leuk om jullie belevenissen te lezen. Groejesssss johan

  • 06 Augustus 2014 - 12:41

    Luna :

    helaas opa er was geen jongens kleding

  • 06 Augustus 2014 - 12:41

    Luna :

    helaas opa er was geen jongens kleding

  • 12 Augustus 2014 - 21:48

    Lotte:

    Hoi luna
    Ben echt supppppper blij dat ik de quiz heb gewonnen
    En nu maar wachten op het souveniertje.

    Veel groetjes uit Toscane. Ook van Pien Fleur en Merel en natuurlijk Lotte


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luna

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 14615

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

De reis naar mijn geboorteland China

Landen bezocht: